tirsdag 2. oktober 2012

Push ups...

Eg diggar basistrening, og då kjem ein jo ikkje utanom push ups eller armhevingar som det vel heiter.

For å skapa litt utfordring og variasjon i kvardagen kjøpte eg denne DVD`en på ebay. Vel var han filma i 1996, men Navy SEAL basistrening er vel etter god gamal oppskrift uansett tenkte eg. Filminga er ikkje veldig kreativ, og soundtracket er fullt av "hooyaas". Men øvingane er knallharde og fine. For tida køyrer eg følgande sett:

10 vanlege push ups
1 min pause
10 triceps push ups (smalt grep, breie bein)
1 min pause
10 push ups med bredt grep
1 min pause
10 bomber push ups (ikkje heilt enkelt å forklare...)
1 min pause

Så gjeld det å køyra på heilt til ein ikkje klarer 10 repetisjonar lenger. Målbart og fint.


Til våren derimot, tenkte eg å prøva meg på følgande økt:

Totalt 300 push ups, på så få sett som mogleg. Mellom kvart sett løper ein 400m.
Totalt 200 pull ups, på så få sett som mogleg. Mellom kvart sett løper ein 400m


Huttetu...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar